Stupid Girl by Farwa Mirza Novel Complete Pdf Download


Stupid Girl by Farwa Mirza


Online Urdu Novel Stupid Girl written by Farwa Mirza Romantic and Forced Marriage Based Urdu Novel Downloadable in Free Pdf format Complete Posted on Novel Bank.

اف اللہ جی کیا مصیبت ہے اب تم جیسے انسان سے  شادی کرنی پڑ رہی ہے۔۔۔۔۔ارش ۔۔۔۔ دیکھو میری جان ۔۔۔
جاؤ یہاں سے بھاگ جاؤ۔۔۔۔
یا پھر منع کر دو۔۔۔۔
میں نے تم جیسے سے شادی نہیں کرنی ہے۔۔۔۔

سیاہ حجاب کے حالے میں ارشی کا مقیط گندمی  چہرہ بچوں جیسا لگ رہا تھا جو خواہش پوری نہ ہونے پر ابھی رو دے گی

ارشمان کو پانی پیتے کندھا لگا اور ارشی کہ طرف دیکھتے ہوئے بولا

تا کہ میرا باپ مجھ پر کئی دفعات لگا کے مجھے میرے نا ہونے والے سسرال بھیج دے ۔۔۔۔ 
نا نا لڑکی مجھے نہیں مرنا ۔۔۔۔
میں نے ابھی پڑھنا ہے۔۔۔۔
بہت ساری خوبصورت لڑکیوں سے نین مٹکا کرنا ہے۔۔۔۔۔
عشق کرنا ہے۔۔۔۔۔۔۔انکی زلفوں میں کھونا ہے ۔۔

بات کرتے کرتے اسکا دھیان اریشہ کے لال ہوتے چہرے پر جاتا ہے

ارے تمہارا منہ کیوں لال ہو رہا ہے ۔۔
اوہ تو تم بلش کر رہی ہو۔۔۔۔
پر میں تمہاری بات تو نہیں کر رہا۔۔۔

اریشہ بمشکل اپنے غصے کو کنٹرول میں رکھتے ہوئے بولتی ہے
بلش۔۔۔  اچھا پھر میرا کیا ہو گا۔۔
مطلب کہ تمہاری اور میری شادی ہو گی تو تب ہی تو زندہ رہ پاؤ گے۔۔۔۔۔کیا میرے ہوتے ہوئے بھی دوسری لڑکیوں سے افیر چلاؤ گے۔۔۔۔
ارشی کے امید سے پوچھنے پر ارش کو اس پر بے حد پیار آیا پر اسکو مزید دہانے کے لیے بولا ۔۔۔

تو اب تم سے تو صرف گزارہ نہیں ہو گا نہ ۔۔۔
ایک دو تو اور بھی ڈھونڈو گا نہ۔۔۔۔  
ارشی ارشمان سے غصے سے بولی
ارش۔۔۔۔۔۔ آج ہماری مایوں ہے۔۔
اور تم میرے سامنے غیر لڑکیوں کی بات کر رہے ہو۔  

ارشمان بھی دوبدو ارشی کو جواب دیا
تو تم کون سا میری اپنی ہو ارشی بی بی۔۔۔
مایوں ہے آج جانتا ہوں ۔۔۔
 وہ مایوں جسے تم توڑنے کی بات کر رہی ہو۔  
 
ارشی اسکی بات کاٹ کے بولی
تو تم بھی مجھ سے شادی نہیں کرنا چاہتے نا۔۔۔۔

ارشمان اپنا وائلٹ اٹھاتا ہوا اسے اپنی بات سنا کے  سیلون سے باہر نکل گیا
بالکل تم جیسی سٹوپڈ عورت سے میں تو کم از کم پانی نہ مانگو۔۔۔
کیا پتا مجھ سے چھٹکارا حاصل کرنے کے لیے۔۔ میرے کھانے میں زہر ملا دو۔۔۔۔
جاؤ بی بی میں نہیں منع کروں گا خود جا کے منع کرو تم۔۔۔۔
اب تم سے کل ہی ملیں گے ہم ہونے والی بیگم جی ۔۔۔

ارشی وہاں اپنے غصے کو دباتی رہی جاتی ہے
سٹوپڈ۔۔۔۔
ایڈیٹ۔۔۔۔۔
بلڈی۔۔۔۔۔۔۔
اب تمہیں بھی میں نے دن میں تارے نہ دکھائے تو بتانا ارشمان حدید ۔۔۔۔۔۔

Related Posts

Subscribe Our Newsletter